BlekkLeif Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Hei! Har kjøpt meg en 190E for litt siden, tenkte og ha samme anlegget jeg hadde i passaten min i 190E'n. Men det som er problemet er at i passaten spillte annlegget noe sykt. Har samme kasse som sto i passaten. Er en stor kasse på ca 80-90l, porta. Men i mercedesen spiller det MØKK! Jeg vet det er vegg mellom baksetene og i hattehylla i 190E'n. Men har en slik luke i hattehylla. tenkte å bygge en kasse som får porten opp der for og få trykket inn i cúpe'en. Så jeg trenger tips til kasse til mine 12" Cerwin vega v-max subber. Porta eller lukka er egentligt det samme. Så lenge jeg får trykket inn i cúpe'en! Tenkte på og bygge noe nedi hjulbrønnen, men vet ikke helt Siter [-] 1991 Passat 2,8 VR6 stv [-] 1989 Mercedes-Benz 190E 2,0l aut [x] 1990 Passat 1,8 stv [x] 1986 Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlekkLeif Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Lurer på og bygge på den her måten og sørke for at portene kommer opp i hattehylla. Hva tror dere? Siter [-] 1991 Passat 2,8 VR6 stv [-] 1989 Mercedes-Benz 190E 2,0l aut [x] 1990 Passat 1,8 stv [x] 1986 Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Det kan gjøre mye å bare åpne opp i hattehylla. Som jeg har envnt før, så krever det en basser som trøkker skikkelig for å få brukandes bass i W124 og W201. Det er ikke veggen mellom baksete og koffertrom som er problemet, det er tanken til bilen som sitter der og demper som F. Få satt kassa skikkelig innatt stål, og få åpna opp i hattehylla. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.