kniff Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 (endret) solgt Endret April 12, 2010 av kniff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 kan selges billigere ved hurtig avgjørelsee. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_man Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Hva er nyprisen på disse hjulene da? Hørtes noe dyrt ut?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Hva er nyprisen på disse hjulene da? Hørtes noe dyrt ut?! dyrt?? er helt nye felger med dekk, aldri brukt, ikke rullet en meter. eg betalte mer en eg forlanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 lol dyrt... er da en pen pris dette.. va slags felger er det? og va slags dekk? va var nypris? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 har ikke navn på felg eller dekk i hode, er ikke noe kjent merke,er nytt merke. men uansett er det sprell nytt og fete til en levelig pris. betalte opp mot 8000. eneste grunn til eg selger er fordi eg har fått tak i drømme felgene. men selger ikke noe biligere fordi. da beholder eg de og har et ekstra sett til bane bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 tror ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 faen at jeg ikke har kroner.. skulle gjerne ha bytta de imot projektor og lerret men regner med du vil ha penger siden du skal ha de felgene du vil ha :P Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 vil nok ha penger ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunay Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Hei Har du solgt felgene? Hvor bor du? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 har dem enda, bor i bergens området. var en som skulle komme å prøve de i påsken, men har ikke hørt mer av han da han jobber på havet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunay Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Takk for svar Jeg bor i Oslo , Du har skrevet" kan selges billigere ved hurtig avgjørelsee." Så derfor jeg ønsker av deg et siste pris ink. Frakt til Oslo. Jeg har ikke mye råd til derfor jeg letter etter felgene fra privat personer, hvis jeg hadde råd jeg kan bruke 1 par tusen og kjøpe fra levarandør :( Men venter et hyggelig svar fra deg Foresten jeg har en Opel Calibra 4-100 et40 Kan jeg høre dekk dimisjon ? Kan ikke bruke over 205/40R17 Takk Mvh Gunay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 dekkene er 205-40-17, har ssatt ned prisen. å sende de kommer nok på en 1000lapp + tipper eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacken Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Er det inkludert med dekk på felgene? I så fall, 6000 kr og jeg kommer å henter dem neste helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunay Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Hei Hvis du sender felgene med posten blir ca. 600,- porto Jeg kan betale 6500,- Nok ink porto Hvis du er enig med prisen du kan sende din konto nummer og jeg kan overføre forskudd 1000,- Nok Og resten betaler jeg når jeg henter fra posten (Postoppkrav) Men hvis du vil selge felgene til wacken du kan si fra fordi kan ikke vente til neste helgen. Takk MVh Gunay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg