Baufish Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Er det noen som har prøvd å kjøre bil med trinnløs kasse før? Åssen er det å kjøre? Så på en Audi A6 1,8T med denne kassen, og lurte fælt på om dette var noen rare greier å kjøre med. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Har kjørt en ganske ny a6 med trinnløs automat, og 3,0Tdi. Jeg syns det virka som en automatkasse som slura hele tida, bare at det ikke gjorde det selvfølgelig. Det føltes bare sånn. Ganske behagelig, og den gikk meget bra :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Har ikke prøvd i AUDI, men har prøvd Nissan sin, og det er som JcHE sier... Misliker du slippet/sluringa i en vanlig automat hater du "variomatic", funker greit, men det slurer jo hele tida og aldri full kontakt mellom motor og drivverk ellers. Jeg misliker det sterkt selv om jeg foretrekker automat. Skal dog sies at jeg har sære meninger og ikke prøvd den som er nevnt her. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg