Retteåsen Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Hei som Topic sier, så lurer jeg på om det er flere innteresert i å leie lokaler i Lillehammer? Eller om noen vet om Lokaler jeg kan leie, der jeg kan fortsette mitt GOlf MkII Prosjekt! Håper på svar! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 noxelon vet vel av noe rett utafor. Tror han har en tråd her om det samme som deg. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Okei da beklager jeg for å ha laget samme tråd to ganger, hehe da kan du stenge denne så skal jeg flytte meg dit ;) Retteråen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg