bozzo Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Har nå ENDELIG fått kjøpt meg min første 240, og stortrives med det.. Håper jeg får mange fine diskusjoner her på Volvo-forumet :) Over til det jeg lurer på: Hva er mulighetene for å bytte støtfangere på Volvo? F.eks. fangere fra andre modeller, f.eks 850/V70 ? Har sett dette gjort, men det har vært gjort "i garasjen hass far", noe som gjenspeiles i hvor stygt det egentlig ble gjort.. Er det noen muligheter for å gjøre dette å faktisk få det til å se pent ut?? Tom Marius - '85 Volvo 240 B230A PS: Har ikke pc i leiligheten min for øyeblikket, så sjekker for svar så fort jeg får "sniket" til meg litt tid ved ei maskin.. Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Enkleste er jo et kit i fra bcb.no , men det er også populært i sverige å bruke 850R frontfangere. Velkommen inn på 240 forumet også, håper du blir fornøyd her;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 veit du om noen steder som selger 850R front fanger som passer direkt på 240'n? har snakka men 1000 folk men det er ingen som har det, det nærmeste jeg kom var hos Styling fra plast o son... han hadde vurdert å lage en... men han kunne godt ordne det men det kosta flesk... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg