bozzo Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Jeg har 2 stk PG X-Max, men mangler litt informasjon om disse, blant annet effekt etc.. Noen som har litt info å komme med om disse elementene? Trenger bare litt info så jeg veit hvor stor forsterker jeg bør kjøpe. Har en PG Octane-R 5.0:1 500w Digital Monoblokk, men veit ikke om dette holder til begge disse to. Tips noen? Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Hvor mye effekt og slikt kommer jo ann på hvor store elementene er... Har selv hatt 2 stk Xmax 12 og de tåler ihvertfall mye juling og spiller veldig bra. Men de er tungdrevne og de fortjener stor og god forsterker, 1000 watt på 2 stk er ikke for mye ihvertfall :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg