zonked223 Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Hei! Jeg har bestilt en svart A4 som kommer til om et par uker. Og har lyst til å putte et stylingkit fra Rieger på den. Det vil koste en god del så jeg vil være ganske sikker på hvordan det ser ut før jeg kjøper det. Problemet er at bilen min er svart og Rieger utstiller bilene sine i hvit. Betyr det at det ikke passer serlig bra til svart? Klarer ikke helt å forestille meg hvordan det blir :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Dette ødelegger en ellers så meeeeeget pen bil.. Men delte meninger.. :) Slik en med s-line "stylingen" er kjempefin som standard. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Evt. Votex stylingen. Sånn som det er på denne; http://www.bilforumet.no/a4-s4-rs4-a5-s5-2001/206227-audi-a4-b8.html Fåes kjøpt originalt fra Audi. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonked223 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Ok, tror jeg velger å ikke style den. Annet enn felger. Har egentlig ikke råd til det bodykitet uansett.. Edit: Noen som kan anbefale noen sommerfelger til en sånn bil? Som ikke er så alt for dyre. Takk for hjelp =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Ok, tror jeg velger å ikke style den. Annet enn felger. Har egentlig ikke råd til det bodykitet uansett.. Edit: Noen som kan anbefale noen sommerfelger til en sånn bil? Som ikke er så alt for dyre. Takk for hjelp =) Jeg har ikke gjort noe med min.. har 20" hjul på sommeren og 18" på vinteren.. justerbart KW Inox Variant 2. Se tråden min. Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg