patrol2004 Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Min Far har en peugeot 407. Han får ikke brenneren til å starte. Han har justert timeren og viften starter og går men brenneren starter ikke. hva kan det være? Er det noen sikringer eller lignende jeg bør sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Er sikkerhetsmekanismer i hue og ræv på webasto og eber... Har iallefall hørt at enkelte modeller låser seg om de ikke får kjørt seg varm tre ganger på rad. Da må de resettes på et vis. Hvilken modell er det?(webastoen, altså) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrol2004 Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Skal sjekke det opp, har ikke fått sett på bilen selv ennå. får ikke gjort det før til helgen. Han fikk ny for et par år siden på garantien. den virket en liten stund men så var det dødt igjenn. firmaet han kjøpte bilen til gikk konk å forsvandt så må nok finne ut av det selv. er vell noen sikkringer dær som bør sjekkes ser jeg for meg. timeren heter iallefall 1533. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg