CyRius Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Hei. Har en golf 3 GTD som har begynt å bli litt rar på clutch pedalen. Den har fungert bra, men han begynt å ta veldig langt inn på pedalen, å så lager den litt sånn knase lyd di siste 5 cm'erne. Å så er den til tider vanskelig å få i revers og første gir. Hva kan det være? Det jeg har kommet frem til er om det kan være clutch vaieren eller clutch pumpa. men vet ikke om det er noe clutch pumpe på golfen. Vet det er det på bmw, for det har jeg byttet før. Takk for all hjelp. Mvh CyRius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Det er vaier på golf 3 stort sett... Det kan jo også være selve clutchen eller utløselager som har tatt kvelden. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyRius Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Det er vaier på golf 3 stort sett... Det kan jo også være selve clutchen eller utløselager som har tatt kvelden. oky. takk for svaret. da skal jeg bytte den, greit å gjøre det uansett så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rooon Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 ska du først begynne å rote med clutchen så bytter du hele driten mens du er i gang :) er gjort på noen timer effektivt arbeid :) Siter Golf 3 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg