GENEXXA2k Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Hvordan i HULESTE skal jeg skifte lyspærer på Laguna II? Noen som vet om jeg må ta av hele fronten eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^ Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Hvis jeg ikke tar helt feil så er det et lokk inne i innerskjermen i hjulbua. Der kommer du til pærene. legg om fullt rattutslag, også kikker du inn der. Kan hende jeg husker feil. men mener det var slik på laguna Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GENEXXA2k Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Er ikke det på Laguna desverre. Er det på Megane, så det på en film snutt på YouTube fra TopGear. I manualen står det hva jeg må ta vekk, og når jeg har gjort det, er det fult av ledninger i veien som ikke er særlig bøyelig, og trangt som F**N! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg