Ezpen Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Bare jeg som tar bilder av kjøringa vår a? =P Fra supercar kjøringa 7.jan For de som ikke veit: Rød Ferarri 512 - RBrambo (Tilfosi78) Gul Ferrari 512 - Ezpen (HvedingN) Redbull Ferrari 355 - da9el Gulf Porsche 911 - Urabus (Hoccy) Pagani Zonda - arnfinme(Pininfarina81) Toyota MR2 - xxx4 (GTFIVE) Bildene taler for seg selv, men glemte å fikse lukkertida så det ble så som så... Så et par av bila mine; Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 stilie bilder:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Baner for fredagen: Catalunya - 8 Runder Suzuka - 8 Runder Nürburgring - 3 (evt. 4) Runder Road Atlanta - 10 Runder Silverstone - 8 Runder Le Mans La Sarthe - 4 (evt. 5)Runder Starter litt seinere på fredagen, så får vi se hvor mange som møter opp. Kjører også bittelitt lenger løp denne gangen. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Liten påminnelse om kveldens race... Blir vi få, blir det testing med biler nyere enn 2000, med tanke på mulig ny serie som Pininfarina har i tankene... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 sikkert med ikveld jeg..skal lage meg en bil nyere enn 2000..har du noen formening om hvordan biler det er snakk om? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 (endret) Liste er under utarbeiding, så ikke helt sikker enda, men tenkte jeg skulle prøve 911 GT2 og/eller 911 GT3 RS... Blir i S700 i hvertfall... Endret Januar 15, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Er ingen superbilfan, men jeg er alltid gira på å kjøre litt så jeg skal prøve å få fatt i en OK bil. :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 jeg er med men syns løpene begynner å bli noe lange :S Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 jeg er med men syns løpene begynner å bli noe lange :S Støtter opp om den. Heller kortere løp og flere baner Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Nah... det går jo bare fortere og fortere, ettersom vi har lært oss banene og blitt mer kjent med bilene. Hvis du gjør en feil i et kort løp så er du solgt, at løpene blir litt lenger øker sjansen for å kunne hente inn igjen et forsprang. Spesielt med den kjøringa som var sist er det jo bare moro med litt flere runder, da var det jo non stop fighting i de aller fleste løpene. Kan selvsagt bli litt grupperinger, der en liten tetgruppe kan dra fra en gruppe som fighter veldig seg imellom. Men men, kan i hvertfall ikke være noe særlig kortere løp. For min del kunne løpene vært på en time eller mer... La på 2 runder ekstra på de kortere banene i dag, men løpene er likevel ikke noe mer enn ca. 40 km. Har ikke såååå mange baner å velge i mellom, blir løpene for korte ender vi opp med å kjøre alle de relle banene hver gang det er race, og da blir vi i hvertfall lei de banene. Håper inderlig det er en banepakke som kommer i neste pakke fra T10. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 ble bilskruing på meg igår så ble ikke noe fm3 på meg Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnfinme Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 (endret) Tok noen bilder i går, selvfølgelig fra løpet på Road Atlanta, der jeg selv lå i front! Men bildene ble ikke synlige... Endret Januar 16, 2010 av arnfinme Siter It's not the fart that kills you, it's the smell GT: Pininfarina81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Du må ha [ IMG ] Link til bilde [ /IMG ] uten mellomrommene... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Så på bildene dine på storefronten, litt sjøldigger? :D Neida, fortsett ta bilder, morro å se! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnfinme Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Har endelig opprettet flickr profil, så her er bildene. Siter It's not the fart that kills you, it's the smell GT: Pininfarina81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg