da9el Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 kjekke baner.. ser fram til et R3 løp også..di bilene falt veldig i smak hos meg Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Jeg kommer på mellom 21-22 engang. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Ser det er flere som ikke kan være med fra 20.00, hvis det er ønskelig kan jeg godt utsette racene til klokka 21.00, men at vi kjører litt testing fra 20.00. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Vil gjerne være med på løpet på le mans i kveld, mulig om dere kan vente med det til jeg kommer? =D Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Er det noe kjøring i kveld? ^^ Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Jepp, starter game hvert øyeblikk... Hva det blir av kjøring til å begynne med får vi se på. Dukker det opp mange så kjører vi i gang klokka 20.00, men hvis det bare er noen få så blir det bare litt testing den første timen. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Kan godt joine nå, men vet ikke hvordan jeg helt går frem.. gamertag: Mkalle Lurer også på hvordan en unlocker Corvette ZR1, Aston M. DBS, F430 Scuderia? Har lasta ned de to bilpakkene.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Lurer også på hvordan en unlocker Corvette ZR1, Aston M. DBS, F430 Scuderia? Har lasta ned de to bilpakkene.. Du må ha VIP status, som du får ved å kjøpe Collectors Edition. Kan sikkert også vinnes gjennom Turn10 konkurranser. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Akkuratt.. Tåplige greier. Går ikke an å kjøpe via Live altså? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Litt labert oppmøte i går, men likevel kanskje den kvelden med jevnest kjøring i supercar serien. Mye heftige dueller, med en del platekontakt og småknuffing, men moro var det. Ble litt R3 testing på slutten, det gikk ikke så bra for min del, gjorde idiotiske feil hele tida. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 ble morro etterkvert igår når jeg og ferrarien ble litt bedre venner..som proffe raceførere sier så er det bestandig utstyret det er feil på å ikke føreren :hmmmmmmmmm: hehe eller? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Syns det var kjempemorro i går! Herlig kjøring og mye figthing om plassa! Så igjennom replayen fra suzuka nå og tok 13-14 bilder som kommer ut i morra når jeg får tid =P Helt sykt mye som skjedde der. Endelig begynner kjøringa å sitte litt for min del og... Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Jobber mye tidlig denne uka, så hvis vi skal ha noe race i løpet av uka blir det forholdsvis tidlig på kvelden (1800 - 1900)på torsdag eller klokka 20.00 på fredag... Hva passer best? Gi tilbakemelding... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 da passer 20 på lørdag for min del..jobber til kl 19 på torsdagen såe Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Så lenge det ikke blir på natta eller onsdag før 20.00 så passer det meste for meg. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg