Ezpen Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Krasjer totalt for meg, da det er familie-greier :( kanskje jeg kommer på litt utover kvelden... Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 legger inn en link til heftig gt/supercars kjøring Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 legger inn en link til heftig gt/supercars kjøring Damn, skjelden man ser så bra racing, synd det gikk galt på slutten :( Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Akkurat det siste der er et godt eksempel på "what not to do". Men dæven så bra racing det er de siste 5 rundene. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 GT race på søndag, men tenkte jeg skulle prøve å få til noe i denne serien også. Noen som er med på noe i morgen, på dagtid eller i løpet av kvelden? Kan evt. ta noe en eller annen gang på lørdag, men er litt usikkert for min del da... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Jeg kan ikke si noe sikkert jeg heller.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Damn, skjelden man ser så bra racing, synd det gikk galt på slutten :( Dette var konge å se på. kanskje vi kan ha et gt3 ell 2 løp på seca en gang med 20 runder med forced pitstop. Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Da er jula over, var race i 70/80 talls serien i går. Drar i gang igjen med supercar race på torsdag klokka 20.00. Kommer tilbake litt senere med hvilke baner det blir. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Kommer litt over 9 tipper jeg, jobber som vanlig til klokka 8 ;) Har en ny bil å teste i serien, så håper på noen gode løp =D Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Har endelig fått åpna portene mine, så nå har jeg Open NAT, så kanskje jeg kan får lurt meg med i et løp eller to engang. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Det trenger jeg og en kompis hjelp til og! Hvordan gjøres det? =P Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Ta det via PM, ikke på forumet... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Ser den, men kan jo være kjekt å få det ut et sted ;) Er vel ikke aleine om problemet =P On Topic, blir det noe R3 kjøring fremover? MÅ ha fult oppmøte for å kjøre langløp, mener iallefall jeg... Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Får se, kommer litt an på stemninga blant folk. Som du sier, det må være fullt eller så godt som fullt startfelt for at det skal være interresant. 8 Runder med S klasse gikk unna på ca. 33min... kommer til å gå noe fortere med R3, så tar ikke så innmari lang tid å gjøre unna 24 runder. Kommer i såfall en egen tråd på det. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Torsdagens race kjøres på følgende baner: Silverstone - 6 runder Suzuka - 6 runder Le Mans La Sarthe - 4 runder Road America - 5 runder Catalunya - 6 runder Nürburgring - 3 runder Sebring - 5 runder Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg