kefirgut Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Vudere å skaffe meg en s60. Hadde i utganspunktet tenkt på en fornuftig bil, helt orginal, men men... Hva tror dere volvo eksperter om dette eksemplaret : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19989215 Noe jeg bør være på utkikk etter etc? Har ikke mulighet til å dra å kikke på bilen.. Har tenkt på tilstandsrapport etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 chippet og automat gjør meg skeptisk.. Men pen bil.. Personlig så ville jeg hatt en mere orginal bil da.. Men hver sin smak.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kefirgut Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Skeptisk til automat...? er det mye problemer med automatkassene i disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 volvo har jo hatt ett kjempeproblem med automatkassene sine.. Mange som har svidd av bra med tusenlapper der ja... Spesielt viktig med oljeskift ofte.. Ekstra viktig på en som er trimmet i tilegg da det blir ekstra belastning på kassa.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Hvis du først skal kjøpe deg bil til den summen ville jeg kjøpt en med ordentlig skinninteriør Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kefirgut Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Har fått litt tileggsinfo nå.. Chipen har vært i side begynnelsen av juli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg