EllefsenOOOO Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Hei har et problem (til) På audien min kommer det så og si bare kald luft av varmeanlegget med en antydning til lunket når bilen har blitt kjørt leenge med eller har stått i ja noen timer. Hva kan problemet være ? Bil:Audi 80 95 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 sjekk om det er lite kjølevæske, blir motoren varm? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 2 muligheter, enten har termostaten gåen, verdens enkleste ting og bytte!! hvist ikke det hjelper, kan du ta en steemer og spyle gjennom registeret, da det kan bli tålig skittent iløpet av årene som går!! pass da på og spyl motsatt av vanlig retning på vannet;) denne du må bytte: http://carparts.no/show.asp?page=goxpage00000099dbp301210113036B80.html Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EllefsenOOOO Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Ja kjølevæska holder det den skal og motoren blir varm :) Er det noe slags filter som kan være årsaken el. lignende ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EllefsenOOOO Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Har funnet ut av problemet , jeg byttet pollenfilteret og da blåste den mye bedre, også luftet jeg kjølesystemet og vips varmt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 knall:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg