mjepson Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 ja kan sende jeg Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 60mm er det utvendig eller innvendig diameter? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 innvendig på kon og utvendig på ditt innsug. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Da må jeg bare fundere litt på løsninger for å få dette til å passe. Kommer tilbake med svar senere hvis det er okei Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 hva diameter har du? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 50mm, må legge den på røret til den orginale luftfilterboksen for å få det til å passe, ellers blir det fucka med luftmengde måler og sånn Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 jeg hadde 50 mm på min polo, og fikk med en silikonslange bit som er jeg la mellom konfilteret og luftinntaket... du kan få med den for en 50 lapp (jeg betalte 100). Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Greit det, tar det da vet du. Får heller fundere på hvordan jeg skal få det til etterpå :) Hvor mye blir det med silikon greia da? 400? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg