KnutKrs Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Info/Musikksystemet slår seg på umotivet. Gjerne om natten. Står å spiller når jeg kommer tilbake ril bilen. Bruker jo ekstremt mye batteri på denne måten. Noen som har peiling hvor problemet er? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Hva slags bil?Hva slags anlegg`? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutKrs Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Opel Vectra. Opel Infotainmentsystem. Kan det vær et rele f.eks som kan skiftes tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Er det ikke no trafikkmeldinger som kan gjøre dette (TA). kan prøves i allefall. Finn TA-knappen og slå det av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutKrs Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Jeg prøver. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 hadde samme problemet på min spiller,vectra 97.. byttet den ut.. ble rett og slett dritt lei av å stå opp om natten og skru den av.. tviler på at det har noe med ta å gjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg