Ida-Kristin Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Hei! Jeg ønsker å ha tak i en billig vinterbil til min samboer. Da jeg ikke kan spørre han om hjelp så vet jeg ikke hva jeg skal ha, men har fått med meg at det skal være bakhjulsdrift ;p Fint om det er noen som selger inærheten av sør/østlandet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Er det julegave eller noe slikt, siden d ikke kan spørre han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida-Kristin Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Hehe er bursdagsgave :p Såvidt jeg har forstått er det 240,740, sierra, opel omega etc som er tingen..Du veit ikke om noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Hvilken pris ser du etter? Er det bare en bil å krasje som egentlig bare er til morrokjøring i vinter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida-Kristin Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Ja er jo bare en vinterbil som sikkert ikke overlever langt uttpå nyåret akkurat.. Så ikke så veldig dyrt, men litt kan man jo gi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Her har du noen volvoer ihvertfal, andre for si hva som er bra og ikke bra, for det kan ikke jeg noe serlig om. http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MODEL%2FMAKE=818&areaId=20011&sort=2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatisør Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 hei. har en kadett c til salgs. er i veldig bra stand, så her kan karen din ha vinterbil i mange år. bakhjulstrekk og veteran. billig å eie. står i 20 tusen på finn. men må bort pga plassmangel nå så er åpen for bud... bilen står i kristiansand Siter tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Har en mercedes 190E som skal selges ;) Nylig EU-godkjent! Splitter nye bremser både foran og bak :) Har brukt mange tusen på den etter at jeg kjøpte den! Problemene er : -Bulk på høyre dør bak, men ikke noe problem å rette den ut igjen! -Må ha et nytt vinterdekk bak -Venstre blinklys foran er knust -Må fikse vindusviskeren ( Stag mellom viskermotor og viskerarmen ) Send meg PM for mer info! Prisklasse er 15-17.000kr Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg