Gå til innhold

Felger til omega b

Ranger emnet


VolvoGeneral

Anbefalte innlegg

mye tøffe felger på markedet, min mening er at zito-felgene er de fineste på omega b.. husker dessverre ikke modellen, men det er zito med kant;) du får søke litt.. på http://www.blocket.se så er det masse fine kantfelger som jeg ikke har sett i Norge, til salgs.;)

 

Ellers så har du gjengangere som brock b1 osv. jeg anbefaler deg 16" med 40-45 profil, da sitter bilen godt nedpå og blir fin og lav;) store felger er nybegynner-feil mange gjør, men små kantfelger er det råeste, når bilen blir senka ordentlig;)

 

Store felger gjør at man ikke får senka ordentlig dessverre, enkelte syns jo 40mm holder, men jeg vil heller påstå at 70-100mm er mer passende.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye tøffe felger på markedet, min mening er at zito-felgene er de fineste på omega b.. husker dessverre ikke modellen, men det er zito med kant;) du får søke litt.. på http://www.blocket.se så er det masse fine kantfelger som jeg ikke har sett i Norge, til salgs.;)

 

Ellers så har du gjengangere som brock b1 osv. jeg anbefaler deg 16" med 40-45 profil, da sitter bilen godt nedpå og blir fin og lav;) store felger er nybegynner-feil mange gjør, men små kantfelger er det råeste, når bilen blir senka ordentlig;)

 

Store felger gjør at man ikke får senka ordentlig dessverre, enkelte syns jo 40mm holder, men jeg vil heller påstå at 70-100mm er mer passende.

Minimum 17 tum..

94- Omega 3,0

98- Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som monterer zito felger på omegan sine skulle vært skutt, min mening

 

Og 17 tum er et minnimum på omega. Og bak skulle det vært mere spacing orginalt,. eller stander med 10tum brede felger med passende ET, Ser jo helt jævligt ut orginalt på omega b,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må ha 17" og oppover. Zito har jo alle. Igrunn brock og. Hehe.. Nei masse på markedet. Og du burde ha 9,5" breie og oppover bak. Har på sedanen 9,5" med ET30 og 2 cm spacer bak.

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår