J.C Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 kommer vel på noen hundre lapper... skjekka på posten.no men blei ikke helt kklok på det:rolleyes: ' kan jo skjekke om du blir noe klokere av det;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 1-10kg kostet 105kr før prisstigning (sikkert 110kr eller noe nå) 10-25kg kostet 179kr før prisstigning (183kr nå) Dette gjelder egenemballerte saker som sendes som norgespakke.. Enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 takk for info;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 hehe, jaok:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 fortsatt intersert el??? Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 joa, det er jeg... Spiller de høyt å bra så du hører at det smeller/dunker når du spiller på sånn passe høyt(17-21 på bilstereo)? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 gjør nok det ja:D sitter for tiden i en litt for stor kasse som ikke er 100% tett og i høst kom naboen tre hus bortenfor å klaga når jeg vaska bilen... han hade på følsen av at ting skulle dette ned fra vegga.. kanskje litt overdrevet fra han sin side men når bilen står på utsiden av huset hjemme og jeg "vatter" opp så rister faktisk i ytterveggen.. og da står bilen 7-8 meter unna huset:D så i en riktig kasse vil det nok leve opp til dine forventninger;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Hehe, nice :D Sånt liker jeg å høre :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Men kjøper jeg da hvis det er greit og du ikke har solgt den enda!? (1500,- ?) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 1500 er greit;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 nice :D men en vesentlig ting kansje (for meg da).. Kan jeg koble forsterkeren til stereoanlegg(hjemme anlegg) ??? Og medfølger det kasse til subben? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by Peugeot-605 nice :D men en vesentlig ting kansje (for meg da).. Kan jeg koble forsterkeren til stereoanlegg(hjemme anlegg) ??? Og medfølger det kasse til subben? :) da må du ihvertfall ha en svært kraftig 12V transformator - noe som fort koster litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 det skal funke bra det egentlig.. hvis du ordner et kraftig batteri(160 ah) så funker det bra det... er kasse på subben men den er ikke skikkelig.. bare noe jeg kasta sammen.. ville nok bygget eller kjøpt en skikkelig kasse Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Koster det mye da? Spurte noen på "mIRC" som sa at jeg kunne spille med forsterkeren sånn som den var rett på stereo'n.. men jeg vet ikke.. men i tilfelle da, hvor mye koster en sånt "kraftig batteri" da? morph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 stress å ha et batteri stående ved anlegget da.. det må jo stå på lading konstant også. tror det ville funket dårlig dette her... mye bedre å kjøpe sub av mx6 og heller kjøpe seg en egen vanlig forsterker utenom til å drive den. du vil ha problemer med å gi den bilforsterkeren den strømmen den trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg