J.C Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 hisann... tenkte jeg skulle selge sommerfelgene til fordel til noe heftigere jeg.... det er 17" RH fem eika alu felger med veldig nye dekk... husker ikke hva de heter men det er 215-45-17 om jeg ikke husker helt feil...kunne tenkt meg 5 lapper for de.... har ikke no bilde av de men det kan skaffes;) boltsirkel er 114.3-5.. vet at de passer på toyota mr2 og nissan 200sx... Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 sorry mann... glemte meg litt herdoh skylder på fylla i går jeg:( Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Måtte bare henge meg på:D En varm og god velkomst fra oss her i Bilforumet.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 hehe:rolleyes: har såvidt begynt å kunne lese jeg;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg