crazyclomp Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Da var Volvoen i hus :D Endelig! Har vasket den litt innvendig og jobbet litt med den. Lite bilder foreløpig. Yeah! :D Idag tok jeg av 1000meterene, klippet av ledningene helt til jeg fant ut av a grøftelysene var koblet opp på samme greiene, så nå sitter jeg her med ledninger fra grøftelysene, og tre ledninger ut fra kupeen. To releer som henger der. Noen som vet hvordan jeg skal koble opp igjen? Har drete på leggen nå :roll: Need some help here :p Komme også flere bilder av bilen imorgen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Kult med hvite fangere og speil, istedet for svart. Ser mye bedre ut med samme farge som resten. Rubbing og polering er også en fin ting om lakken din ikke er fresch lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 (endret) Skal begynne med rubbing av panser, tak og dører, men fangere og bakluke må lakkes på nytt :P Bakluke av alu :s Noe peil. på grøftelysene?:P Noen som har koblingsskjema for 740 stv 86 mod? :p Endret November 26, 2009 av crazyclomp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Da har jeg tatt noen bilder av skruingen så langt :P Liten plass i garasjen :lol: Motoren Så var det de grøftelysene igjen da.. Her er det jeg sitter med. Ledninger fra grøftelysene To stk relè som jeg klippet av alle ledningene på, og husker ikke hvor de skal. og ledningene til bryteren hvedsiden av tenningen Trenger virkelig hjelp til å koble dette opp igjen :ahahahhaha: Kommer flere bilder senere idag, og alle updates vil bli postet etterhvert, altså ikke i førstepost :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Da var det kommet lyd i alle fire dørene :D Er faktisk overrasket over lyden i de originale høyttalerne :P Fikk fikset varmetrådene i bakvinduet, vasket litt i motorrommet, tatt av de ekle klistremerkene forrige eier hadde klistret på sidevinduene bak og litt shinings over alt :) Skal sote bakvinduet og sidevinduene bak + bakdørene. More to cum senere ikveld :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Siden håndtaket på bakluken ikke går ut igjen av seg selv og bremselysen i bakvinduet ikke lyste tenkte jeg at jeg skulle prøve å fikse det. Bremselyset Det er ingen ledning til bremselyset på bakluken. Og når jeg ser etter på festet av lykten ser det ikke originalt ut, men jeg får finne på noe. Trekke opp kabler fra en av lyktene istedenfor :P Tok av klistremerkene til mcklubben forige eier var med i. Ser MYE bedre ut uten :D Men sotingen har blitt bleket utenom der klistremerkene var, så denne skal byttes :D Stereoen skal monteres på en annen måte, så man ikke ser rammen på den Den koblingen til høyre, noen som vet hva den er til? Har med stereoanlegget å gjøre. Og tilslutt, et dårlig bilde av plassen min :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Har fått lys i grøftelysene igjen :D Begynt å vaske på interiøret. Fikk tilogmed hjelp av damen :D Bump på den med stereoen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markelure Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 du som er på MP? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Det er det vettu :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Lite respons det var her da! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Tviler x) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Liten photoshoot idag btw :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 (endret) Er dårlig med respons her :( What do i do wrong? Jobbet litt idag også. Kjøpte litt godsaker :p Tennplugger, tennkabelsett, luftfilter og toppdekselpakning. Nytt filter vs gammelt :o Denne jobben gikk jo lett. Så jeg begynte på tennkablene. In progress Og tror du ikke fyren har gitt meg feil sett? Kablene var for korte :boxers Så det ble stående halvferdig :nono: Den brummer litt fremme med motoren, så jeg letet etter et hull, helt til jeg fant ut av at lyden kom fra dette lille røret her Det går ut fra minifoilen og videre bak motoren til andre siden Og opp på innsuget Noen som vet hvor jeg kan få tak i et sånt rør? Om det evt. er farlig å kjøre med det sånn som det er nå? Fant også den farlige rusten den fikk 2'er på :oohh Hved siden av støtdemperen. Dette blir nok et helvete å fikse :shake Endret November 30, 2009 av crazyclomp FEil på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Ser bra ut:D Hva skal du gjøre videre? Lakke topplokket(?) rødt? :D Hva er den tingen som det lille røret fra manifolden er festet i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Skal du lakke bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg