Lancereier Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Har planer om å mekke en enkel rfid leser til bilen men trenger råd om hvordan jeg skal koble det opp. Har innebygd (ikke fjernstyrt) sentrallås i bilen. Er det en krets jeg kan kortslutte eller sende et signal til for å trigge låsen, eller hvordan kan jeg koble opp elektronikken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Bilextra butikker, og sikkert flere andre har faktisk en pakke du kan kjøpe, som gir deg fjernbetjent sentrallås. Plug'n play påstås det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Det går fire kabler til sentrasllåsmotoren på førerdøra. En trigger lås opp, og en trigger lås igjen. Prøv deg frem :) (de to andre er kun strømforsyning) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lancereier Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Takk for svar. Regner med det bare er å kortslutte strøm + trigger? :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 trur nok det ja! Bare å google litt rundt, hvis du er usikker :) Enten skal det til pluss, eller jord. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg