Chrisdv Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Hei folkens! Takk for opplysningene her:) Høres vel kanskje litt mer logisk ut at forgasseren er dårlig, hvis jeg har ligget breit med den. For det var rett etter det, at dette skjedde.. Skal få noen til og ta en titt på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrisdv Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Forresten, vil lære meg litt bil selv og. Hvor er denne forgasseren, hvordan kan jeg se om den er dårlig osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrisdv Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 (endret) Var ute og prøvde og se litt nå, og vet ikke om det hjelper noe om jeg forteller åssen motor det er, men er hvertfall en B14 motor i den :) Noen andre her som har hatt 340 eller noe i nærheten forresten? For og være sikker sjekket jeg foredelerlokket og rotoren, samt pluggledningen. Skulle ut og kjøre den, men den er fortsatt vrien.. Ved javn kjøring fusker den, så fort jeg gir på gir det seg, og den bremser ned ved gasspådrag :S Endret Desember 6, 2009 av Chrisdv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg