minimy Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 hei jeg har probblemer med sentral låsen på min mini copper. jeg får ikke låst bilen når du vrir nøkkel eller sentral lås, den bare låser seg opp igjen med en gang når jeg låser. dette skjedde får bare noen dager siden sånn plutselig. noen som har hatt samme probleme eller vet hva det kan være ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 kan være en sikring som har gått. Eller så kan det være ECUen. Første er lett å fikse, andre er ikke så lett, eller billig... Er det forresten sånn uansett hvilken nøkkel du bruker? Har du fjernstyrt sentrallås? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Min har også sluttet å fungere, men bare fjernkontrollen. Den virker når jeg låser opp og igjen med nøkkel, men ikke med fjernkontrollen. Dette skjedde med cooperen min også, da måtte jeg ha ny nøkkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minimy Skrevet November 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 kan være en sikring som har gått. Eller så kan det være ECUen. Første er lett å fikse, andre er ikke så lett, eller billig... Er det forresten sånn uansett hvilken nøkkel du bruker? Har du fjernstyrt sentrallås? ja jeg har fjernstyrt sentrallås, men den bare låser seg opp igjen med en gang. når jeg bruker nøkkelen i låsen så må jeg tvinge den til å låse seg holde nøkkeln til den låser seg og det er bare fører døra som vil låse seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 jeg har ingen andre tips enn at du stikker en tur til Bavaria i Oslo med den. Det er vel kortere enn til Skien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minimy Skrevet November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 jeg har ingen andre tips enn at du stikker en tur til Bavaria i Oslo med den. Det er vel kortere enn til Skien? hmm ok. jeg får ta en tur ditt da, å håpe på at det ikke koster skjorta... ingen finner ut hva det er hmm takk får svar så langt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg