Mort1 Volvo 4 life Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Hei.Har kjøpt en 240 glt,som har en takluke som ikke funker,(manuell)Og trenger tegninger over takluka.Noen som har vadis som funker?og som gidder og legge ut/sende meg sprengskisse på takluka? Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 her er et jeg har: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Hmmm,jeg har fått kjøpt den delen som er nummer 22,tror det er den værtfall.men det er gående gjenger på der som det tannhjulet går borti.tror det er 24,46,og 45 jeg trenger.noen som har noe annet bilde??Takk for hjelpen forresten R-242tic:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet November 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Noen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg