Zimmern86 Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Hvordan koble cd spilleren i bilen, slik at jeg slipper å lete fram radiokanalene og huske hvordan instillingene er? Kobler man rød og gul som kommer opp fra bilen til gul eller rød fra cd spilleren? såfall ja, hvor skal den andre kobles opp mot? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 eller kan jeg koble gul fra spiller mot rød fra bilen, og rød fra spilleren mot gul fra bilen? for å memorisere? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Husker ikke helt i hodet, men er kontakten i bilen orginal? At du har en som går rett på batteriet, og en til tenningen? Da skal gul på gul og rød på rød. Viss du kun har en som gir strøm, kan du koble rød sammen med gul.. Litt dårlig forklart men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Husker ikke helt i hodet, men er kontakten i bilen orginal? At du har en som går rett på batteriet, og en til tenningen? Da skal gul på gul og rød på rød. Viss du kun har en som gir strøm, kan du koble rød sammen med gul..Litt dårlig forklart men.. Nå har jeg koblet gul på gul, å rød på rød. cd spilleren slår seg på når jeg vrir om tenningen. mener du rød fra spilleren til gul fra bilen? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Nå har jeg koblet gul på gul, å rød på rød. cd spilleren slår seg på når jeg vrir om tenningen.mener du rød fra spilleren til gul fra bilen? Virker memory no, so gjere du ikkje noke. Virker ikkje memory, bytter du om gul og rød ledning Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 dvs at jeg bytter om å bruker rød mot gul, å rød mot gul? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Virker ikke memory nå da? Du kan koble gul og rød fra spilleren sammen, og koble til gul fra bilen.. Men da har spilleren alltid strøm, om du har tenning på eller ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Mener at VW/Audi skal koble om, slik at det blir rød/gul gul/rød pga. akkurat det problemet du beskriver her. Bør stå i burksanvisninga til spellern :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Dette gjelder en mercedes BTW =p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Dette gjelder en mercedes BTW =p DA er det litt snodig. Men prøvd deg frem! Du blander bare pluss og pluss ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Hva om jeg blander rød å gul med rød å gul? Alle sammen? Hehe.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Kobl sammen rød og gul fra spilleren.. Og koble de til gul fra ledningsnettet, evt rød om det kun er den som er strømførende.. Funker ikke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 du kan prøve å måle hvilken ledning det er spenning i når du har tenningen av og på Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 for å forstå det slik, at viss det er konstant strøm på den røde ledningen som går fra bilen, så kan jeg koble rød og gul ledning fra spilleren til den røde fra bilen? hva skal jeg gjøre med den gule ledningen fra bilen da? hehe Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 for å forstå det slik, at viss det er konstant strøm på den røde ledningen som går fra bilen, så kan jeg koble rød og gul ledning fra spilleren til den røde fra bilen?hva skal jeg gjøre med den gule ledningen fra bilen da? hehe Kva er problemet? Du har koblet gul ifra bilen til gul ifra spiller. Du har koblet rød ifra bil til rød ifra spiller Og du har ikkje memory. SO BYTT OM RØD OG GUL LEDNING!!! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg