Zendora Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Hei. jeg har da kjøpt meg noe styling til min vakre vectra:D men jeg vet da ikke hvordan dette skal monteres:wonder: lurer da på hvordan dere andre har montert deres rieger- frontleppe, hekkleppe, og sideskjørt?:D :helpme: Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer8583 Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Med skruer! På bilen! LOL Seriøst.. hvis du vil så kan jeg hjelpe deg litt når jeg kommer oppover Siter 86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X] Kontaktperson for Club-Vaux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 HAHA:P er ikke så lett når jeg ikke har bilen stående der jeg bor da vettu;) men var bare det at noen sparkler, noen limer. så lurer eg på hva som EGENTLIG skal gjøres?:P Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer8583 Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Når jeg hadde Tigraen så skrudde jeg av fangeren og monterte lippa med maange skruer/muttere før jeg monterte fangeren igjen Siter 86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X] Kontaktperson for Club-Vaux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 hmm Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg