olapham Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Hei Batteri til fjernkontroll har vært dårlig. Har kjøpt og byttet nytt batteri. Men sentral låsen funker ikke. På hvilken måte må jeg gjøre? Takk for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Hei Batteri til fjernkontroll har vært dårlig. Har kjøpt og byttet nytt batteri. Men sentral låsen funker ikke. På hvilken måte må jeg gjøre? Takk for tips eh... tja. Funka den før du bytta batteri? hvis ja, sjekk at batteriet har riktig typenummer og at det sitter riktig i nøkkelen. Hvis nei, fungerer reservenøkkelen? hvis nei, feil på motaker eller selve sentrallåssystemet. hvis ja, defekt nøkkel? Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Skal jeg gi deg ett hint? Hvis du roter litt rundt i hanskerommet, så finner du kanskje noe som heter "instruksjonsbok". I denne står det en hel masse ord, som ofte kan gi nyttig informasjon. Du må bare registrere kontrollen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattatta Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Har byttet batteri på min nøkkel, sentrallås funksjon virket ikke etterpå. Prøvde dagen etterpå - virket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg