Gå til innhold

"fake effektanlegg" til Bora

Ranger emnet


ArneBelinda

Anbefalte innlegg

Heisann!

Noen som vet om det er noen som kan skaffe denne typen "eksostuter"?

Expotter.bmp

Vurderer å sette på V6 leppa bak på Bora'n jeg ikke har fått enda :cool: Og da i stedenfor å begynne å kappe i orginalanlegg, for å sette på effektpotte som ikke hjelper en dr...!!! (kanskje litt på lyden da ;) ) så setter jeg bare på en slik...

Men hvor får jeg tak i den???

 

På forhånd takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK da.... Ved nærmere ettertanke så innrømmer jeg at det var et sinnsykt dårlig forslag å sette på noe slikt knock

Da regner jeg med at dette forslaget blir bedre ;)

Hva med denne fra Supersprint?

Supersprint.jpg

Den er vel "godkjent"?!?! Noen som har forslag til hvor den kan være billigst å kjøpe? På forhånd takk for hjelpen!!! ;)

 

Er det forresten andre "merker" som er verdt å sjekke pris på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert grei den supersprint saken, men jeg tror ikke den er tilpasset V6 leppa du har tenkt på bak. Hvis den du har bilde av er laget for Bora, så ser det for meg ut som om det er meningen at denne ska komme ut under orginalfangeren. Hvis du ser på knekken på Supersprint i forhold til den fra Milltek på bildene som er laget for å passe sammen med v6 leppa så skjønner du hva jeg mener.

 

jetta4_entire_640.jpg

 

milltek_gj_iv_spunend.jpg

 

305634_8993240142790334249_vl.jpg

 

milltek1.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ArneBelinda

Ja... skulle jo bare mangle om det ikke passa i V6 leppa ja... Men potta til V6'en fra Supersprint var jo "drit fet" da, så ser det ut til at man kan bygge på rør selv fra potta og framover

Potte_V6.jpg

 

Den potten vil ikke passe. V6'en er 4-Motion og er dermed helt anderledes i utformingen der potten skal ligge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår