jsandnes Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Heisann! Jeg har en Audi Q7, 2006 modell, og ønsker å få inn litt guff i den. Tidligere har jeg alltid hatt anlegg i tidligere biler, men da med et litt mer standard forsterker + basskasse som tar hele bagasjerommet. Nå har jeg fått enda et barn, og har plass for hele bagasjerommet, så derfor så har jeg bestemt meg for å støpe en basskasse ned i der hvor reservehjulet skal være, og la to 12" subber gå i flukt med bagasjeromsgulvet. Så kommer problemet, jeg er ikke flink med glassfiber at all, og - finnes det alternativer til glassfiber? Hvordan bør jeg gå frem, og kanskje er det noen som er proffe på akkurat dette, som ikke skal ha all verden for å hjelpe til med dette? :-) Takker for alle tips jeg kan få! Siter 2007 Q7 4.2 FSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Går ant å "bygge opp" gulvet, slik at du monterer et falskt gulv i MDF, med kasse under til subene. Men da er det en fordel å skaffe suber som bygger lite nedover samt ikke trenger så mye kassevolum. Så slipper du at gulvet blir så veldig høyt.. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4854&katid=30&mid=m436&id=&vn=736 Du kan jo kline en sånn eller to opp mot seteryggen, eller eventuelt bygge kasse selv som bygger litt ut fra seteryggen, men som er like brei som seteryggen for å få nok volum. Går ut i fra at seteryggene bak heller litt, så du vil ikke tape masse plass. Trenger ikke å bygge mer en 10cm ut på det meste visst du har bredt nok bagasjerom til å få nok volum på kassene. Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg