Staind_fan Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 (endret) Hei, noen her som veit om det fins noen nettside hvor jeg kan få lasta ned brukerhåndboka til en Audi A6 C4 Avant? Den jeg har er på tysk(som jeg selvfølgelig ikke har hatt på skolen:P).. Hadde vært greit å hatt den på norsk også. Velger å spørre om det her for å slippe å betale i dyre dommer for en brukerhåndbok hos Audi.. Engelsk, dansk eller svensk brukerhåndbok funker også. Endret November 20, 2009 av Staind_fan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Biltema har Haynes bok til Audi 100&A6 C4! Har ikke sjekka pris, men er sikkert ikke så veldig dyrt ;) Tror den er på svensk, men det er nå bedre enn tysk hvertfall :D Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staind_fan Skrevet November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 (endret) Biltema har Haynes bok til Audi 100&A6 C4!Har ikke sjekka pris, men er sikkert ikke så veldig dyrt ;) Tror den er på svensk, men det er nå bedre enn tysk hvertfall :D Har allerede den boka. Trenger en sånn som følger med bilen.. Takk for svar:) Evnt. noen som kunne gjort meg den tjenesten å scanne inn brukerhåndboka og legge den inn her? (A) Endret April 5, 2010 av Staind_fan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg