grandaunet Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Jeg har en passat tdi som er chippa til ca. 140 hk, og ikke lenge etterpå så har den begynt å slure når jeg drar på i, særlig i 2. og 3. gir. Det merkes best ved tung last i bilen. Trengs det clutchbytte? Og kanskje forsterka clutch? Siter Passat 35i TDI 110++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Forsterka clutch er nok ikke vits, men du må nok bytte clutch ja! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandaunet Skrevet November 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 anbefaler på det sterkeste en kraftigere clutch. de orginale er ikke all verden og skryte av .. kjøpte nettop en spec stage 1 fra 034 motorsport til min a4 1,8tq. kjempefornøyd. ikke hardere pedal eller noe. litt mere brå clutch men kjempegreit Ja, jeg tenkte meg at det hadde vært en løsning. Skal vurdere dette hvis jeg finner noe som passer :] Siter Passat 35i TDI 110++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg