Mr-Forberg Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Eige ein Audi A4 1.8 T 1998 mod. Etter at eg chippa bilen har eg berre hatt problem.. klart det var ikkje det lureste å chippe bilen som har gått over 220.000 km men eg ser ikkje nåken grunn til å ikkje gjere da :) 2 dager ette eg chippa bilen forsvant ladetrykket. Reiste til Leikanger Auto å dei konkluderte med at wastegaten min var øydelagd.. Ein måne seinare starta plutseleg turboen å lada atte! Etter at eg chippa dan lada dan 0.9-1.0 bar. men nå lader dan ikkje meira enn 0.5 bar. Dette kan variere frå dag til dag :P Nåken som har erfaring med dette ? :) Skal kjøpe ny turbo. men veit ikkje heilt kva eg skal kjøpe.. k03 eller k04 ? eller andre som passar. tips ? har ikkje så mykje peiling på akkuratt dette men hadde satt pris på svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Har ikke peiling på dette, men jeg har sett haugevis med slike tråder, og nesten alle er vel løst med skifte av en såkalt N75-ventil, tror den styrer ladetrykket, og feil ved den kommer gjerne fram ved chipping(jobber mer?). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 monter turboXS boostcontroller med to kraner. du får ladetrykk ca 500rpm tidligere, og det kontant, i stedet for gradvis, som det gjør med orginal N75. Tar litt tid å justere kranen skikkelig, men det er verdt det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.