garderk Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Jeg Har en MB CLK 230comp når jeg kjører den helt ut på giret og lar bilen gire med fullt pådrag ryker luftmengdemåleren. Er det noen som vet hvorfor? Hva kan jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 "grillene" på måleren er på plass? Er det skiftet ladehjul på bilen, eller andre modifikasjoner. Kan se for meg at du får ett lite tilbakeslag i det bilen girer som den ikke tåler, er det montert orginal/OE-del? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garderk Skrevet November 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 "grillene" på måleren er på plass?Er det skiftet ladehjul på bilen, eller andre modifikasjoner. Kan se for meg at du får ett lite tilbakeslag i det bilen girer som den ikke tåler, er det montert orginal/OE-del? det er montert orginal luftmassemåler til 5500kr har skiftet 3 stykker nå Eneste modifikasjonen som har blitt gjort er et pipecross luftfilter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Hvis det er innsatt med olje er jo ikke varmtråds-LMM'er så glad i det, men det burde jo være mer en langtidsgreie enn plutselig trådbrudd ved pådrag. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garderk Skrevet November 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Hvis det er innsatt med olje er jo ikke varmtråds-LMM'er så glad i det, men det burde jo være mer en langtidsgreie enn plutselig trådbrudd ved pådrag. det er helt orginalt og tatt ut fra eska. ser ikke ut som nettingen som er på er ødelagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Merkelig, er det varmetråden som brenner av eller? Kan det være en feil i styreenhet eller ledningsnett som kjører for mye strøm på denne ved pådrag, evt. dårlig kontakt i kobling til tempsensor i LMM? Bare tankemyldring dette altså. Stjerneservice tror jeg har de en god del billigere, bare tenkte om det var montert noe uorginalt vræl som ikke var godt nok for kompressormotoren... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garderk Skrevet November 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Merkelig, er det varmetråden som brenner av eller?Kan det være en feil i styreenhet eller ledningsnett som kjører for mye strøm på denne ved pådrag, evt. dårlig kontakt i kobling til tempsensor i LMM? Bare tankemyldring dette altså. Stjerneservice tror jeg har de en god del billigere, bare tenkte om det var montert noe uorginalt vræl som ikke var godt nok for kompressormotoren... Hva mener dere om pipecross luftfiltere kan dette ha noe å bety? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Jeg ville prøvd orginalt jeg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Hoho.......det var et dyrt pipercross filter.... Sett tilbake til orginalt du. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Olja fra filteret brenner seg på tråden og gjør at denne ikke måler rett. Men hvis du tar av filteret og vasker det i rensevæske og setter det inn med ca 50% olje skal det gå bra. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Min lillebror har også en clk 230 komp.Med div mods.Han sleit også med at LMM gikk til helvete hele tiden.Og han hadde et greenfilter montert.Byttet den ut med en som ikke var oljet,og vips.Aldri mer tull med LMM..Try it,eller sett inn orginalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garderk Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 takk for all hjelp tror jeg kjøper meg et orginalt luftfilter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg