motordal Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Syns bilens gass pedal va ganske hardet er det normalt??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy-g20 Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 har det samme problemet på min astro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominator Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg prøvekjørte en Astro for mange år siden. Reagerte også på at gaspedalen var uvanlig hard å trykke ned, så det kan tyde på at de er konstruert slik. Siter -06 Dodge Durango 5.7L LPG -88 Chevrolet Caprice Brougham Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 (endret) Enkelt. Ta ut gasswiren og smøre den, funker ikke det så kjøp en ny. Har hadd samme problem, wiren min ble smurt så no funker den fint igjen. Endret November 2, 2011 av Trøndern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg