kristian_a4 Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Lurer på intervallen for reg.reim bytte på min hyundai accent 1.3l 95mod.Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stasjonsvogn91 Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Lurer på intervallen for reg.reim bytte på min hyundai accent 1.3l 95mod.Noen som vet? De aller fleste biler fra 80-tallet og oppover har interval på 100000 km - eller 5 år hvis du kjører mindre enn 100000 i løpet av 5 år. Alle biler jeg har hatt med reim - Mazda, Toyota, VW, Mitsubishi, Subaru- har hatt samme interval. Skal ikke svare skråsikkert, men jeg er temmelig sikker på at den intervalen også gjelder for Hyundai. Men er du veldig usikker kan det lønne seg å ta en telefon til en forhandler og spørre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_a4 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 oki,takk for svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg