johnkanon Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Hei Har søkt etter en slags Hayes manual på Touran, men det har vel ikke kommet ut enda. Har en vifte som bråker, tror det er varmevifta,pga når jeg slår av vifte systemet så blir ulyden borte. Det jeg lurer på om er om noen vet hvordan man kommer til viften\viftene? er det vi hanskeromme, gjennom bilradioen? mens jeg er inn på radio, noen som vet hvordan man fjerner dekslet til radioen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Hei Har søkt etter en slags Hayes manual på Touran, men det har vel ikke kommet ut enda. Har en vifte som bråker, tror det er varmevifta,pga når jeg slår av vifte systemet så blir ulyden borte. Det jeg lurer på om er om noen vet hvordan man kommer til viften\viftene? er det vi hanskeromme, gjennom bilradioen? mens jeg er inn på radio, noen som vet hvordan man fjerner dekslet til radioen? Er det den lille klunke lyden? har det samme i min 2006 mod. Vi feil søkte og fikk da opp att det er en justerings flapp til klimaen. min på venstre side. ikke undersøkt pris og hvor stor jobb det er å gjøre det enda. Dekslet rund radioen tar du av ved å ta tak nederst og dra mot deg. det er bare klips, men de sitter ganske godt. Siter 1985 Toyota Corolla AE86 Drifte Prosjekt Solgt Infotråd 2006 Touran highline 1,9tdi dsg 1981 Toyota Starlet Kp61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg