quattrofan Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 (endret) EDIT: AUDI A4 1.8 Quattro ! Av og til, når jeg kjører på 3-4 gir rundt 3500-4000 rpm og gir på, skjer det ingenting. den gir på under det turtallet, og stopper der, å SLITER seg videre. Dette er bare av og til. Og denne gangen så kom jeg til slutt opp i fart, og la den i 5 gir. Når jeg holdt gass pådrag, ristet det skikklig i bilen, men når jeg slapp gassen, ristet ikke den i de hele tatt. Vet alle kommer til å oppfordre til å lese av med Vagcom, og dette ble gjort. Det kom frem " 4 motorfeil ". Vet ikke noe om hvilke feil.... Når jeg gikk ut av bilen, så var det en sterk lukt, nesten som nåpr du tenner en fyrstikk.. Den ble SKIKKLIG slapp liksom.... Ga ikke på lenger.. Noen som har innspill til dette? syns den virker normal på veg hjem fra butikken ... Endret November 13, 2009 av quattrofan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Høres ut som tenningsfeil. muligens en eller flere coiler som har tatt kvelden. Eller noen plugger.. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrofan Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Første som slo meg var at den gikk på 3 sylindere når det ristet. Vet at på mopeder o.l kan en coil være ødelagt, men fortsatt funke av og til. Noen som kan forklare dumme meg hvor coil(er)/ tennplugger er på 5v motorne :)? kaldt ute, vil ikke ut å fryse (A) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigeneral Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Sliter med noe av det samme problemet.. Finner ikke ut av hva som feiler. Kan N75-en være problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg