practiz Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 etter å ha stått i enn 3 ukerstid ute i kulda fant 93-modellen min ut at den skulle begynne å slippe eksos inn via luftanlegget. noen som vet hva dette kan være ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Det er ikke eksos fra biler foran i kø den slipper inn da? Det problemet har jeg vel litt i min bil, men da må jeg bare klikke på at den ikke skal ta luft utenfra, eller noe slikt (ikke 100% kjent med klima anlegget enda-9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
practiz Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 nei er ikke det, har testet på tomgang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer8583 Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 En eller anna defekt pakning? Siter 86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X] Kontaktperson for Club-Vaux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
practiz Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 mulig det, hvor er det lettest å begynne å lete ? i tillegg merker jeg at det kommer eksos inn gjennom bagasjerommet ? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 tett igjen eksoshalen for å så se og hør hvor det er lekasje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg