Gå til innhold

baklykter til sierra


passatisør

Anbefalte innlegg

nei jeg fikk sett litt på det. den ene tappen har rustet nesten av ser du. på andre siden hadde di satt på kabelsko på hver enkelt og det funker jo..;)

er 86 mod så det er vel mk1 da. første forden min, så har ikke så greie på ford greier.. men etter det jeg har sett her inne så kom mk2 i 87.

har du forresten greie på hvor mye hk 2.0 is kom me i 86?

står ikke i vognkortet

tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :D Kjent problem på sierra dette her desverre. hadde det jeg også. men fikset det :) trengte ikke ny innmat, men bare pusse kontaktene for å få bedre kontakt. IS du har altså :P ta godt vare på den! blir mindre av dem vet du. er 115hk tenker jeg. jeg har baklykter til mk1 liggende, men tror det bare er glass med innmat. altså ikke den platen med lyspærene du trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg hadde di av igår å pusset litt, men den ene er gjennomrustet og knekt av på midten ser du. da blir den litt kort..;)

ja må prøve å passe godt på den som forrige eier. er bare gått 156000 og har servicehefte fra ford fram til 148000. ser bra ut foreløpig.litt kast i bremsene bare å litt lugging på jevn fart. er 5 dørs da... er vel enda lenger mellom di me 3 dører..;)

vet du forresten om stolene passar om hverandre på forskjellige modeller? litt sletent det fører setet mitt..;)

tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss! kjørt såpass lite ja :) sa bra!

hmm joda du trenger nok ny da ja :P skulle ikke være så vanskelig å få tak i.. Er nok av folk her inne som har delebiler og lignende. Du har ikke noe bilopphogging i nærheten da?

finns ett eget ford forum også :) registrer deg der! mange som har deler i massevis :) http://www.fmcn.no/forum :) ang. stolen din så er jeg temmelig sikker på at alle på mk1 er like hvertfall. kanskje flere også. lykke til!

Endret av SierraStian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hei, bor i kristiansand og har tilfeldigvis en førerstol og begge innmatene i lyktene liggende... Ser det er ei stund siden du startet tråden, men tenkte jeg ville si i fra i tilfelle du ikke har fått ordnet opp i det enda..

 

hallais du... supert du sier ifra..;))

 

jeg har ikke fått byttet stolen endaa nei, er den tåli heil den du har eller? hvilken farge er det?

har fått liv i lyktene me masse pussing og cleanspray men er jo sikkert ikke lenge til di ryker igjen.

å mye ska du ha for begge deler???

Endret av passatisør

tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår