Tombra Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Har flyttet, og trenger derfor ny skruplass! Helst i Lade-området, men alt duger. Så har du noen kvm ledig, eller vet om noe, ta kontakt:) tommy_bye@hotmail.com EDIT: Skulle noen ha en stor garage, så leier vi gjerne sammen vil jeg tro;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Henger meg på her jeg, er også interessert i plass, så om det skulle vise seg å være flere ledige plasser er jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Joiner den jeg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Ditto. Begynner etterhvert å bli en del folk nå. Er det flere vi kan få med, også gå mer aktivt ut for å finne et egnet lokale? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Ingen? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 kansje jeg også... men skrur sjedent, hehe.. men det hadde vært jævla praktisk om man trengte en plass og det gjør jeg nå... hilsen roger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Har akkurat fått tilbud om en garageplass. Stor isolert garage, virker veldig bra. Men det er et minus da, det er på Bynesset...! Skal uansett utover og se. Så om noen er interesert i å henge seg på her, er det bare å si fra. Jo flere vi er, jo billigere leia. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 og hva er leia på??? varme? ys? er det mange som som er keen på den plassen ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Jeg kunne også trengt en skru plass til bila mi og kunne sikkert slengt meg på, men byneset blir litt for langt å dra. Går bra om sommeren, men er verre om vinteren. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg