Gå til innhold

Seat Leon, The funkmobile

Ranger emnet


funkmobile

Anbefalte innlegg

God kveld godt folk :)

 

Har endelig fått farten opp å tatt noen bilder av bilen eg var i Oslo å henta forgje uke. Er veldig dødt på Seat-delen, men får da prøve!

 

>

 

>

 

>

 

>

 

>

 

Bilen er en 1.6 sport som nettopp har runda 100k km. Ikke noe reserbil, men trenger en som bruker lite bensin. Den er bra utstyrt med fult sportskinn, digitalt klima, stort orginalanlegg, kupevarmer og en del anna stasj. Er også sportsunderstell på bilen.

 

Noen som har noen forslag til ka eg kan gjør med bilen? Har tengt litt på å sette på cuprafangere, men det gjør alle så vurderer å bare lakke lister, senk og felg. Men eg er også blitt glad i understellet som er på bilen, så vurderer senkefjærer for å holde noe av karakterestikkene til understellet som det er nå, ka tror folket om det? Og er det noen som har gode forslag til felg?

 

Haakon

Jetta 85 - The funkmobile

Seat Leon - Bruksbil

 

Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg bestilt med xenon til tåkelysene. Tengte å prøve i tåkelysene først siden eg alt har linselykter der, blir det bra bestiller eg nye lykter med linser og monterer fult xenon. Fikk tak i et billig sett med canbus så eg ikke får feilmelding på at ei pære er ødlakt. Har også fått gitt den en god vask innvendig og utvendig og funnet en del lakkskader som steinsprut og noen små parkeringsbulker, men ikke mer en eg hadde rekna med.

 

Noen som har en ide om hva prisen blir på å ta steinspruten hos lakkerer? Har desverre ingen utstyr/vektøy for å gjøre det selv.

 

Haakon

Jetta 85 - The funkmobile

Seat Leon - Bruksbil

 

Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår