Gå til innhold

Pontiac0`s 2001 Skoda RS ;)

Ranger emnet


Rikardt

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg vil gjerne nevne at Stian har 215 35 19(hvis jeg ikke husker feil) og du har 235 40 18 så det er jo litt forskjell på de, hvis det skal sammenlignes, hva er ET på felgene dine? men med 30mm tror ikke jeg det blir noe problem, mulig det vil subbe litt bak i dumper, kommer ann på farta di ;) fine felger du har valgt deg, jeg savner litt at de har en ring rundt seg helt ytterst, hvis du skjønner hva jeg mener, sikkert en vanesak, :)

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg vil gjerne nevne at Stian har 215 35 19(hvis jeg ikke husker feil) og du har 235 40 18 så det er jo litt forskjell på de, hvis det skal sammenlignes, hva er ET på felgene dine? men med 30mm tror ikke jeg det blir noe problem, mulig det vil subbe litt bak i dumper, kommer ann på farta di ;) fine felger du har valgt deg, jeg savner litt at de har en ring rundt seg helt ytterst, hvis du skjønner hva jeg mener, sikkert en vanesak, :)

 

Ole

 

7.5X18 5-100 ET38 er specs på felgene :) skulle jo tru at bare 30mm ville gå som smurt, var bare litt i tvil når jeg kikka på plassen som var når jeg hadde sving på bilen:) men er jo ikke værre enn og bestille justerbare dempere. har det på amerikaneren min, funka bra der:)

 

vart litt uvant når ikke ringen er der, men syns optikken vart knall.. felgene ser større ut enn hva dei faktisk er:)

 

på tide med en ny octavia ole-mann? :race

2001 Skoda VRS

2003 VW PASSAT 1.9TDI

1984 Pontiac Trans Am *byttet*

+ 11 andre biler som er solgt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå mannen få kjøpe seg felger HAN liker uten at visse må utrykke at deres dårlige smak skal utgjøre noe forskjell på hva andre skal kjøpe. Felgene var helt greie de, tror at litt senk vil gjøre mye med helhetsinntrykket!

 

takker for tilbakemelding og støtte :) hehe!

blir nok bedre med senk ja:) får gå for 30mm i år og heller lavere når dama ikke ser på ;) hehe! :)

 

heftig stuk på skodaen din.. kanon kul bil:)

2001 Skoda VRS

2003 VW PASSAT 1.9TDI

1984 Pontiac Trans Am *byttet*

+ 11 andre biler som er solgt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ny skoda ja, veit ikke om det blir det men, 235 på 7,5 felger, er ikke det litt breie dekka? for all del mente ikke og disse felgene, kule de assa. :)

 

Ole

 

235 var helt knall på felgene:) ikke no tyskerstuk her ;) "buler" ikke heller. dekka ligg akkurat i kant med felgen.

 

tok ikke det du sa som dissing, hehe!

 

du fikk jo den octavian din meget pen.. hadde vert kult og følgt med på et nytt prosjekt fra deg:)

2001 Skoda VRS

2003 VW PASSAT 1.9TDI

1984 Pontiac Trans Am *byttet*

+ 11 andre biler som er solgt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men det er bra dekk og felger er stramme:), Stian sa(La nå mannen få kjøpe seg felger HAN liker uten at visse må utrykke at deres dårlige smak skal utgjøre noe forskjell på hva andre skal kjøpe.) men jeg skjønnte i etter tid at det ikke var meg han tenkte på ;) jeg har vært veldig fornøyd med begge skodaene jeg har hatt, men vi får se en annen gang om det blir flere skodaer på meg :)

 

Ole

Endret av Ole-mann
skriveleif ;)

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

her har det skjedd veldig lite.. har bytta litt div slanger som hadde lekkasje. vel.. ikke jeg som har bytta, men møller i førde.. godt fornøyd med det verksteded der :) litt forstillingsdeler har dei bytta og. skal kjøpe meg coilovers(justerbart) til sommeren tenker jeg.. har da noen senkefjærer til octavia mk1(U1) 30mm som jeg skal kvittes med.. ikke brukte :) kom med bud.. det er jamex med tuv godkjenning :)

 

lite fri fra jobben + flytting, da blir det gjort svært lite.. men, har garasje nå da :D

gotta go. :D

2001 Skoda VRS

2003 VW PASSAT 1.9TDI

1984 Pontiac Trans Am *byttet*

+ 11 andre biler som er solgt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

skammelig så lite det er blitt gjort. montert originalt luftfilter, nye tennplugger, oljeskift, ny hattehylle da den "gamle" hadde jeg proppa med høyttalere. bruker original plasseringa for høttalerene nå for en reinere look. skal kjøpe meg nytt gulvteppe, bare jeg finn noen som kan selge meg.. jaggu ikke lett det der. :s skulle og hatt den nettingen som skal være til høgre i bagasjerommet.. Huff.. lage ting av plast.. garantert det blir ødelagt da :s

 

bilen er forresten til salgs.. :( 95k :'( til fordel for fast bopel :p

2001 Skoda VRS

2003 VW PASSAT 1.9TDI

1984 Pontiac Trans Am *byttet*

+ 11 andre biler som er solgt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår