Rambofant Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Hei, jeg er ny på forumet. Jeg kom nettopp hjem etter en ganske kjedelig tur hvor jeg greide å rygge inn i et rekkverk. Det førte til at venstre blinklyset bak ble knust. Jeg har ikke modell osv på bilen her siden det ikke er min bil. Men jeg lurte på om noen viste en pris sånn omtrent på et blinklys. (Både oransje, og den hvite) Og, er det mulig å kjøre med bilen selvom det er knust uten at politiet stopper meg? Jeg er ny på forumet som sagt, så unnskyld om det er postet feil els. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Hei, jeg er ny på forumet. Jeg kom nettopp hjem etter en ganske kjedelig tur hvor jeg greide å rygge inn i et rekkverk. Det førte til at venstre blinklyset bak ble knust. Jeg har ikke modell osv på bilen her siden det ikke er min bil. Men jeg lurte på om noen viste en pris sånn omtrent på et blinklys. (Både oransje, og den hvite) Og, er det mulig å kjøre med bilen selvom det er knust uten at politiet stopper meg? Jeg er ny på forumet som sagt, så unnskyld om det er postet feil els. Velkommen til forumet da :happyhappy: Du må nesten komme med et biltype og modell. Er det delt lykt eller hel lykt? Sånn som jeg skjønner på deg så er det bak... umulig å si uten å vite biltype og modell=) Ellers så tror jeg ikke du bomma så på hvor du plasserte tråden=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg