CamillaBil Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 (endret) Jeg har vraket min gamle Peugeot 605. Vinterdekkene var nye i fjor og de vil jeg gjerne selge, men siden jeg ikke har vognkortet lenger er jeg usikker på str. Vet noen av dere det. På dekkhuset mente de at det nok var 165/74/14. Høres det logisk ut - eller kan jeg ha notert feil? Bør jeg oppgi kubikk i en annonse, eller størrelse? Endret November 6, 2009 av CamillaBil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Jeg har vraket min gamle Peugeot 605. Vinterdekkene var nye i fjor og de vil jeg gjerne selge, men siden jeg ikke har vognkortet lenger er jeg usikker på str. Vet noen av dere det. På dekkhuset mente de at det nok var 165/74/14. Høres det logisk ut - eller kan jeg ha notert feil? Bør jeg oppgi kubikk i en annonse, eller størrelse? det letteste er å lese av dimensjonen på siden av dekket. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Jeg har vraket min gamle Peugeot 605. Vinterdekkene var nye i fjor og de vil jeg gjerne selge, men siden jeg ikke har vognkortet lenger er jeg usikker på str. Vet noen av dere det. På dekkhuset mente de at det nok var 165/74/14. Høres det logisk ut - eller kan jeg ha notert feil? Bør jeg oppgi kubikk i en annonse, eller størrelse? Gå å les på dekka du, den dimensjonen du har skrivd opp eksisterer ikke. Men vil tippe at det er hvertfall 15" på den bilen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Hvis du skal selge dekka så trenger du ikke å oppgi kubikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg