fritt Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 hei jeg monterte powerfilter i går på audi 1,8turbo men den hakker litt på lite turtall er dette farlig? hele luftfilterboksen er det en luftfiltmåler på toppen må jeg ha den eller er den ikke vitkig audi a4 1,8turbo 1990 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 luftmengdemåleren må du ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fritt Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 (endret) ja, jeg har luftfilterboksen på og den greia på toppen av luftfilterboksen men når jeg kjører så hakker den.. hva kommer dette av?! noen som veit Endret November 9, 2009 av fritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Mulig du allerede har fått problemer med luftmassemåleren din.. Ikke uvanlig.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fritt Skrevet November 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 ja, det kan brått hende jeg bytta tilbake men rett etter jeg satt på det powerfilteret så gikk vannpumpa mi kan det ha noen sammenheng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 ja, det kan brått hende jeg bytta tilbakemen rett etter jeg satt på det powerfilteret så gikk vannpumpa mi kan det ha noen sammenheng? Nope... Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg