volvomaster Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Volvo 142l Hel å pen 142 selges for 10000kr slik den står nå. R-sport setetrekk og R- sport ratt. nye dempere framme. byttet alle bremse klosser å skiver. nytt eksosanlegg. nye foringer i bakstell å forstilling Lakket i 2006 skal bare være å kjøre bilen på eu kontroll så er bilen eu ok. bilen står på dårlige vinterdekk men skal ikke være noe problem å få den gjenom eukontroll:) bilen står i Evenes i Nordland. Ring på 90783698 eller PM:) Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten184 Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 hadde den ikke sått så langt unna meg så.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 hadde den ikke sått så langt unna meg så.. hehe Går vel an å sende den med tog. Det er nok ganske så dyrt, men er jo en mulighet! Hva med å ta fly opp, for så å kjøre den hjem igjen? Garantert en fin reise :) Hadde jeg hatt penga til den, så hadde jeg gjort det^^ Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten184 Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Hadde jo vært en mulighet med fly eller noe sånt ja.. hmm. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 bilen står 1km før evenes lufthavn;) Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Hvor langt nord ligger evenes da? Jeg bor selv på Steinkjer i Nord-Trøndelag Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Evenes ligger i nordland, i grensa til troms. 3 mil unna Harstad å 6mil unna Narvik. :) Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 :d Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 .. Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg