Turboboy Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 heisann.. har lyst å kjøpe politiradio.. noen som selger??? eller noen som vet ka merke som er bra og eventuelt kor eg kan få kjøpt??? takk på forhånd Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 sjekk her du..jeg ska bli kvitt en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 ikkje scanner... skal ha radio! sånn du hører på liksom.. Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 du hører jo med en scanner da men..ikke si det til noen!! hehe.. tenker du på radio som i at du ska kunne prate oxo eller mener du bare at du ska kunne lytte..?? for som sagt..en scanner lytter du til!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 åå.. hehehe.. eg har ikkje peiling eg.. var ikkje eg om skal ha.. en kompis her... han brukte mitt login navn når han lagde postene!! :D hehe.. eg skal si det til han.. han kjøper den sikkert. .. hehe Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 genialt..hehe :) bare å si fra det så sender dere penger og jeg scanner!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg