Sumitala Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 (endret) Hei Jeg har kjøpt skreddersydde setetrekk, men gruer meg veldig til monteringen. Jeg har lest at man må skru ut baksetet og greier. Og for meg som kan så lite om bil virker det veldig skremmende. Jeg har nå hatt kontakt med et bilpleie-firma og en verkstedkjede. Ingen av disse tar på seg sånne oppdrag. Har dere noe forslag til hvor jeg kan henvende meg for å få jobben gjort? Jeg har snakket med folk hos Bertel o Steen, De kunne for såvidt gjøre det, men jeg ser for meg at det blir veeelig dyrt. Endret November 2, 2009 av Sumitala Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajibaba Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Hei! Nydalsveien på Nydalen i Oslo. Der er det et lite verksted som driver med trekking av setetrekk gulvtrekk osv. Flittig brukt av drosjefolk, så disse gutta kan sakene sine. Absolutt verdt å få en prisoverslag av de. Skal sjekke ut nøyaktig adresse for deg til imorra. Imens kan du sjekke ut et annet verkstedsted som heter FAIRMONT, ligger i Oslo de også. Håper det var til hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sumitala Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 TUSEN takk!! Kjempefint om du finner navnet på det stedet i Nydalen. Jeg tror kanskje den er mest akuell av de to. Men hvis noen av dere vet om noen steder litt nærmere Gardermoen, tar jeg fortsatt gjerne i mot forsalg. Jeg syns det blir LITT tungvindt å dra til Nydalen (men må jeg så må jeg, da skal vi klare det) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajibaba Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Riktig adresse er Kristoffer Aamots gate 1-7. Nydalen/Oslo. Husker ikke helt navnet på firmaet, men de er ikke vanskelige å finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sumitala Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Tusen takk! Da var jeg enda et skritt nærmere. :) Prøvde å søke opp navnet i telefonkaltalogen, men det gikk ikke. Er det noen andre her som vet navnet dems? Jeg hadde hatt lyst til å ringe å høre om pris før jeg reiser dit. Takk for hjelpen Hajibaba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg